0

واکنش سریع شرکت ملی پست در رسیدگی به شکایت و تامین رضایت شهروندان

  • کد خبر : 2682
  • 22 آوریل 2025 - 0:00
واکنش سریع شرکت ملی پست در رسیدگی به شکایت و تامین رضایت شهروندان
روزانه بیش از یک میلیون مرسوله توسط شرکت ملی پست در کشور جابجا می‌شود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود.

گیتی امروز_ یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.

در این خبر، گله‌مندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.

شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.

در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.

این اتفاق نشان می‌دهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، می‌توان اعتماد عمومی را حفظ کرد.

لینک کوتاه : https://www.gitiemrooz.ir/?p=2682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.